Inspektor Gadżet main image

Inspektor Gadżet main image

poniedziałek, 9 stycznia 2012

Creative WP-250: Muzyka dla sportowców

W moje ręce dostały się kolejne bezprzewodowe słuchawki. Tym razem są to słuchawki douszne, przeznaczone głównie dla sportowców.

Musze przyznać, ze nie byłam do nich przekonana, ponieważ nie lubię słuchawek dousznych, są dla mnie nie wygodne, jednak po jakimś czasie zauważyłam ich dobre strony.

Bardzo w nich polubiłam to, że w porównaniu do moich poprzednich słuchawek Creative WP-350 są one malutkie i bez problemu noszę je w torbie, bez strachu, że się zepsują.

Ogólnie działają na podobnej zasadzie jak wspomniane już wcześniej WP-350, są tylko zamknięte w mniejszym "pudełeczku". Jakość dźwięku jest równie dobra (czysty dźwięk bez zniekształceń). Obsługuje się je za pomocą małych guziczków na prawej słuchawce. Ładuje się je za pomocą dość już standardowej ładowarki, po kabelku micro USB, czy to z kontaktu, czy z komputera. Do zestawu są również dołączone 3 zestawy różnych rozmiarów nakładek, tak aby wielkość słuchawki dopasować do ucha właściciela.

Dość frapującą sprawą było ich założenie. Gdy się je położy luzem wyglądają tak jak na załączonym po prawej obrazku. Jak one mają się znaleźć w uszach? Nie powiem, zanim się przyzwyczaiłam do ich zakładania trochę czasu minęło. Teraz nie mam z tym problemu.

Ich główną zaletą w porównaniu do WP-350 jest ich niespadanie podczas pogoni za autobusem, na który się czasem spóźniam. Słuchawki trzymają się świetnie w uszach, mimo, że do ich idealnego i najbardziej statycznego ułożenia dochodziłam parę dni.

Słuchawki są bardzo fajne. Jakość dźwięku nie pozostawia nic do życzenia, są bezprzewodowe (co moim zdaniem jest również wielkim plusem) oraz małe. Jeżeli uprawiasz sporty (bieganie za autobusem, również się liczy!) myślę, ze te słuchawki będą ci odpowiadać. Ja nie przepadam jednak za słuchawkami dousznymi, więc raczej wybiorę wersję nauszną - na przykład WP-350.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz