Inspektor Gadżet main image

Inspektor Gadżet main image

poniedziałek, 5 grudnia 2011

Creative WP-300: bez obsługi telefonu, za to taniej :)

Wiem, wiem, że to wygląda na kryptoreklamę, ale nie mogłem się powstrzymać przed napisaniem tego posta. A dlaczego? Bo w poprzednim poście była wymieniona cena zajefajnych słuchawek Wp-350, która mnie osobiście poraziła: prawie 100 EUR! Mnie nie stać. Sprawdziłem więc, czy można dostać takie słuchawki (ta sama konstrukcja, super dźwięk, funkcjonalność urządzenia...), ale taniej, bez funkcji, które moim zdaniem są zbyteczne (albo przynajmniej niezbyt potrzebne).

No i niestety, chcąc zachować tę samą jakość dźwięku jak w WP-350, lekkość i ergonomię słuchawek, pozbywając się niezbyt potrzebnej funkcjonalności obsługi rozmów telefonicznych można dostać jedynie model WP-300, który też do tanich nie należy. 80 EUR (czyli dziś na polskie złotówki około 350 zł) to nie jest mało.

Musze jednak przyznać, że już tęsknię za dźwiękiem generowanym przez WP-350 (bo kiedyś będzie trzeba je oddać - są tylko pożyczone), więc te kilkadziesiąt złotych mniej stanowi pewne pocieszenie. Dla mnie, chcącego tylko wygodnie i bez kabli posłuchać najwyższej jakości muzyki poruszając się po domu czy nawet schodząc do przyblokowego ogródka to 350 pln to dużo. Ale zbliża się "Mikołaj" więc jakieś szanse są...:) Czego i wam życzę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz